Matchen blev inte som jag hade tänkt

Matchen i lördags gick åt h....e.
Vi förlorade med 15-5.
Själv spelade jag urselt och handleden ville inte vara med längre.
Inspelningen kändes jättebra och första halvan på serien men sen gjorde handleden sig påmind igen.
Sista halven i andra serien var riktigt jobbig.
Ringde läkaren i måndags och de sa bara ät voltaren i tio dagar och kom den 6/10.
Hur skall jag klara mig så länge då.
Det får nog bli ett akutbesök istället för jag har så ont att inte ens jag kommer att spela bowling på ett tag.
Jaja nu skall jag inte gnälla mer.

Sofia var ju reserv i A-laget och fick spela två serier.
133 och 122 fick hon ihop.
Jättebra jobbat gumman.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0