Helgen

Ja då var den helgen också avkarad.
Det blev mycket bowling.

I fredags åt vi kräftor.
Jag skulle inte ha några eftersom jag skulle spela bowling hela helgen.
Tror ni jag kunde hålla mig ifrån dem då.
Nej självklart inte.
Ja det första som hände nästan var ju att jag skar upp min vänstertumme.
Typiskt ett stort sår på tummen och jag skule spela 12 serier.
Varför är jag inte förvånad.

På lödragen var det bowlingdags.
Vi hadef örsta matchen 12.30.
Spelade faktiskt riktig bra men lite förmycket missar.
795 landade jag på och vi vann den matchen.
Efter en lång paus vad det dags för match nummer 2.
Här spelade jag inte lika bra men fick iaf ihop 738 men vi förlorade tyvärr.
Mariana var snäll och körde hem mig efter matchen.
När jag kom hem så spelade barnen guitar hero så det var bara att hänga på.
Höll på med detta till kl 01.15.
Aj då det var ju inte meningen.

På söndagen skulle vi ha match kl 8 på morgonen men som tur var så blev den framflyttad till 10.00.
Vi mötte Pergamons farm.
Jag mötte Klossen i första serien och han höll på att skräma skiten ur mig.
Medans Klossen spelade så gick jag upp på ansatsen och gjorde mig iordning.
Tittade ner för att se så jag stog rätt och så kommer store Klossen ia världens fart mot mig.
Jag såg bara något stort svart som kom över mig och jag skrek rätt ut.
Det var inte meningen att skrämma mig så, han såg mig inte ens.

Vi vann matchen även renst faktiskt.
Jag fick ihop 736 med en serie på 140 något.
Spelet stämde inte riktigt men det är bara att träna vidare.

Iag har vi match mot Astoria i Gamlestan.
Det skall bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0