En liten uppdatering

Igår var jag hos Sture med min handled som jag har haft ont i väldigt länge.
Han kom fram till att igentilgen är det inte handleden jag har problem med utan nacken.
Hmm tänker du nog nu för det tänkte jag.
Efter lite laser och knäckningar i nacken och ryggen så sprutade Sture ner mig med något som lukta jenka.
Måste säga att det har faktiskt släppt en del i handleden fast det gör fortfarande ont i den.
Någon sådan behandling till så skall den nog vara fitt fore fight igen.

En annan sak som hände igår var att jag och chefen kom överrens om att jag skall gå ner på halvtid fr.o.m 1/10.
Jag har ju inget att göra på jobbet så det känns bra att få gå ner i tid.
Min nya arbetstider är gör sköna.
Måndag till torsdag 7-12 och ledig fredagar.
Kan det bli bättre.
Visst jag förlorar lite pengar men får mer till för annat och det är det värt.

Okej det var en liten snabb uppdatering.

Till helgen skall jag nog inte göra så mycket.
Det blir golf med Sanna och sen tjötar pappa och Fiisen på mig att jag skall ha kalas eftersom jag fyller år på måndag.
Glöm inte gratta mig då :).
Hmm undra om jg hade något planerat på söndag.
Jag kommerinte ihåg.
Får ta och fråga barnen de brukar hålla koll på mig.

Jaja nu är lunchen slut för idag.
Trevlig helg på er mina trogna läsare.
Kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ååh tack så mycket Nettan, säger bara att det är sjukt ovant, håret tar ju slut innan axeln. Men är nöjd. :D

2008-09-26 @ 13:58:45
URL: http://pyyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0