Bowling och körning

Igår var det träningsmatch mot Astoria.
Det kändes skumt att möta tjejerna.
Ansatserna var jättejobbiga.
Kändes som man hade trampat i dricka eller något.
Började med 150 sen på bana 1-2 var det inte lika klibbigt och då blev det 220.
Sen i 3:e serien pajade jag knät.
Det blev bara värre och värre.
Sista serien var bara att försöka ta sig fram och kasta bollen.
680 landade jag på.
Inte allt för bra men tycker det var grymt att klara av att spela alla serier iaf.

Idag har jag gått och haltat hela dagen.
Fortfarande grymt ont i knät.
Ringde Ljungen och sa att jag får hoppa träningen men att jag borde kunna spel  i helgen.

Kört bil har jag gjort idag också.
Dubbellektion 9.30.
När jag kom dit fick jag reda på att jag skulle köra P-O (den andra körskoleläraren) till Kungälv.
Visst tänkte jag.
Körningen blev inte alls bra körde förfort och missade skyltar.
Vi lämnade P-O vid Toyota i Kungälv och så fort P-O klev ur bilen började jag köra bil igen.
Resterande 1,5 timme gick jättebra. Måste varit P-O som framkallade detta.
Ville visa att jag minsann kunde köra bil.

Jaja har två lektioner kvar innan uppkörningen nu sen j...a skall jag ha körkort.

Nu skall jag lägga barnen.
God natt på er

Kommentarer
Postat av: Johanna

LYCKA TILL! :D

2008-09-03 @ 18:38:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0