Ännu en helg har passerat.

Ja jag vet inte vad jag skall säga men jösses vad tiden rinner iväg.
I helgen drog matcherna igång igen.
På lördagen körde jag Henke till StigCenter och sedan åkte jag o barnen till Gamlestan för att titta på Astoria.
De förlorade ganska stort men det är bara att komma igen tjejer.
Eftere det tog jag med meg barnen, Sandra o Andreas till Stigs Center.
Kabare var i sista serien och hade redan vunnit.
Henke fick ihop 790 tror jag det var.
Sen bar det hem innan Micke o Henke J kom och hämtade oss.
Vi skulle fira Henkes 40 års dag.
Det blev väldigt lyckat och henke anade ingenting innan.
Det blev Liseberg där Henke fick åka massa karuseller.
Sen blev det räkmacka på Gothia Towers.
Jenny körde hem mig o en ganska påverkad Henke vid 22.15.

På söndagen hade först Sofia match i Gamlestan.
Dte var kul att se henne.
Hon spelade jätte bra och satte personligt på en serie 158.
Totalt fick hon ihop 509 vilket var jättebra.
När deras match var färdig var det min tur.
Vi spelade mot Sterling.
Första serien vann vi med 4-1 men sen gick det utför.
Totalt förlorade vi med 13-7.
Jag fick ihop 752 och vi tog 3 poäng.
Känner mig ganska nöjd med spelet.
Hade 3 klipp och 5 hål tror jag det var.
Inte allt för mycket strike utan en massa spärr blev det.

I veckan blir det en hel del träning åtminstånde 2 gånger men förhoppningsvis 3 gånger.

Ha det nu skall jag lägga barnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0