Ja det var otroligt länge sedan

Ja vad säger man.
Dert var otroligt länge sedan jag uppdaterade men har inte riktigt haft lust.
Jag är lite deppig eftersom jag inte kan spela bowling pga min handled.
Sen har jag fullt upp med annat.
Så här ser familjens vecko schema ut

På måndagar har Sanna fotbollsträning i Skogome och Linus har Simskola  i Kärra simhall och Sofia har fotbollsmatch.


Tisdagar har Sofia fotbollsträning  i Kärra, Sanna har handbollsträning  i Rannebergen, Henke bowlingträning  i Backa och jag har bowlingträning  i Frölunda. Tur att allt inte är samtidigt.


Onsdagar är det bowlingträning för Sofia och mig.


Torsdagar har Sofia fotbollsträning, Linsus skall börja i fotboll och då är det torsdagar som gäller och jag har bowlingträning.

Fredagar är vi helt lediga.

Lördag och söndag är det matcher i bowling, fotboll och handboll samt att Sanna har även har golfträning på lördagar.

Tur att man äntligen har skaffat körkort.

Jag håller föresten på att försöka göra en egen hemsida.
Adressen dit är http://nettan.eriksson.dinstudio.se/
Titta gärna in där.
Förhoppningsvis blir jag bättre på att uppdatera där.

Ja nu skall jag ta och städa lite.
Kram på er


Kommentarer
Postat av: Vikkan

Du har en utmärkelse att hämta på min blogg!



Kram Vikkan

2008-12-08 @ 00:40:34
URL: http://vikkan76.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0