Händelserikt var det här

Ja denna helgen har det varit fullt upp.
I fredags kom KP och hämtade mig lkl 17.00 för då skulle vi till Karlstad och spela SM.
Resan gick jättebra lite mycket trafik fram till Uddevalla bara men sen flöt det på väldigt bra.
Väl framme så checkade vi in på hotellet och åt deras kvällsbuffé.
Den var helt okej.
Sen skulle vi åka till hallen för att lämna kloten.
Det var en sjukt stor hall och en väldigt trevlig personal.

På lördagen så skulle KP spela kl 9.30 och jag 14.00.
Pia,Richard, Pia T o Artu var även där och spelade 9.30.
Oj vad jag har saknat Tukki kände jag.
Det var så kul att se de igen och Pia du e för härlig. Saknat dig som ...
Det var inte världens skönspel som de bjöd på men man kan ju inte lyckas jämt.
Sen var det min tur.
Började sjukt dåligt hittade inte riktigt in sen hade jag inte den fokusen som man måste ha.
Hade 340 på två serier när jag kännde att jag måste börja spela bowling.
De 6 sista serierna hade jag över 190 på alla och slutade på 1542.
Tyvärr räckte inte detta lög på sista finalplats efter min start och kände med en gång att jag hade behövt 20 pinnar till för att komma till final.
Riktigt besviken och arg på mig själv gick jag o duscha.
Sen blev det hemfärd.
Vi var hemma runt 22 tiden och då blev det att titta färdigt på melodifestivalen.
Tyckte inte rätt låt vann men var skoj att det gick dåligt för Perelli för så bra är hon inte och inte låten heller för den delen.

På söndagen hade vi kalas för Sanna.
Det blev lite grillat och tårta.
Vi hade även datorn på och såg på SM kvalets starter.
Där blev det kvart att jag missade finalen med 13 pinnar.
Surt men jag var hade fått ur mig allt på lördagen ocg var så inställd på att jag skulle missa så det kändes inte så jobbigt under söndagen.
Visst hade man hoppet men nu blev det som det blev.
Jag kommer tillbaka bara så ni vet.

I måndags var det läkarbesök som gällde.
Linus hade fått en boll på sitt lillfinger på söndagen och var lite svullen och när han fortfarande hade ont på måndagen så bestämde vi oss för att åka o kolla fingret.
Han hade en hårfin spricka i fingret men de gjorde inget med det utan han skall bara ta det lugnt.
Sofia hade läkarbesök med sin mage så där fick vi ta massa prover och sen skall vi på återbesök i Augusti igen.

På kvällen hade jag teori igen och de tyckte att jag skulle boka provet snart så nu får jag sätta igång på riktigt.

Nu har jaginte tid med detta längre.
See you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0