Hamsterbur och förlovningsdag

Igår hade vi förlovningsdag.
Tänk att vi har varit förlovade i hela 13 år.
Vad tiden går.
 
Igår köpte vi även en hamsterbur som Sofia skall få av sin mormor.
Det var igentligen inte meningen att vi skulle köpa den redan igår.
men något sa mig att jag skulle gå in på blocket o kolla.
 Vad hittade jag om inte en görfin hamsterbur som jag har tittat på innan,
men som var lite väl dyr 795:-.
Nu fick vi denna bur för 300:- + att vi fick massa tillbehör också.
Så idag skall Sofia fixa buren och sen blir det att åka och titt och förmodlingen köpa hamster.
Här kommer en bild på en likadan bur fast vår har lite mer hyllor och hjul.

Hamsterbur

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0