080506

Tänk vad tiden går.
Det är ju helt sjukt nu är vi nästan i mitten av Maj.
Bara 1 1/2 mänad kvar till midsommar.
Jag hänger inte riktig med.
Dagarna bara sveper förbi för att inte tala om nätterna.
Hinner ju knappt blunda förrän det är morgon igen.
Idag vaknade jag 05:30 gött tänkte jag det är lördag jag kan sova några timmar till.
Ack vad besviken jag blev när jag kom på att det bara var tisdag.
Jaja bara att gå upp får sova en annan dag.
I helgen lär det inte bli mycket sovande då jag skall till Örebro och heja fram X.cal. och Pergamon till SM-GULD.
Det skall bli otroligt kul.
Bussen lämnar Frölunda 11.15.

Nu skall jag jobba lite.
Förresten måste skriva en kul grej.
Igår när vi åt mat så sa Henke vad mycket flytande det var i maten (sås).
Då undrade Sanna vad flytande var.
Vi försökte förlkara att all vätska är flytande.
Då säger Sanna glatt att då är ju en båt också en vätska för den är ju också flytande.
Vi skrattade gött då kan jag ju säga.

Have a nice day.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Den flytande grejen var bra :D *skratt*
Ha en bra dag

2008-05-06 @ 19:02:59
URL: http://pyyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0