080502

Ja då var det ett tag sedan.
Jag har varit magsjuk så har inte haft ork o lust att skriva, men nu är jag på benen igen.

Jag "spelade" ju super six i söndags.
Det var ingen höjdare.
Så ofokuserad var det länge sedan jag var.
Hade så mycket miss så nu kan jag inte ha kvar några.
Spelade fruktansvärt illa.
Men men det var säker nyttigt.

På måndagen var jag på jobbet men fick gå hem då min mage gjorde riktig uppror.
Den ville helt enkelt tömmas.
Sen var jag hemma både tisdag och onsdag så tyvärr blev det ingen bowling heller.

På onsdagen var jag bra igen, passade då på att städa.
Linus fick ont i pannan som han säger och somnade.
Han sov i 4 timmar sen kände han sig bättre.

På kvällen kom Peter o Karin.
Alltid lika trevligt.
Blev en del prat och sen spelade vi kort.
De åkte hem vid 2 på natten.

Igår tog vi det bara lugnt, en riktig slappardag.

Idag fyller min lilla pappa år.
Jätte GRATTIS till dig.
Vi skall hem till honom imorgon och då får vi hoppas att han bjuder på tårta ; )

Annars blir det en lugn helg.

Kommentarer
Postat av: lisa

Ha en underbar dag!:)

2008-05-02 @ 09:21:56
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: lisa

Ha en underbar dag!:)

2008-05-02 @ 09:22:00
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Pappa

Tack så mycket...haha... Klart det blir tårta...Ni e så hjärtligt välkommna...

Din "lilla pappa"...

2008-05-02 @ 23:21:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0