Bio + nervös

I fredags var ju jag och min syster på Bio och såg Sex and the City.
Den var riktigt bra. Den innerhöll både skratt och tårar.
Nu förstår jag äntligen vad Helen menar med att han står där i garderoben.
Jösses vilket skrattanfsll vi fick när jag sa det till Sandra.
Lite fel läge.
Kändes ungefär som att få ett skrattanfall å en begravning.
Man får inte skratta men kan inte sluta.
Jaja vi fick en del blickar på oss men det är sådant som händer.

 På hemvägen såg vi ett gör fräckt moln som Sandra skulle ta kort på.
Tyvärr var det en brevlåda ivägen så vi kom på den smart iden att Sandra kunde stå på brevlådan.
Sagt och gjort, men det funkade inte så bra.
Brevlådan vajade en massa och Sandra kunde inte stå på den.
Alla bilar som körde förbi tutade glatt.
När hon väl gav upp gick vi tre steg framför brevlådan och märkte då att man såg molnet jättebra därifrån.
Jaja det blev ju ett nytt skrattanfall.

Idag skall jag ta min första körlektion.
Fatta att jag är nervös.
Har drömt tre nätter irad att jag har kvaddat deras dagsfärska bil.
Återkommer om hur det gick.

Nu väntas jobb

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det låter som att två egentligen blondiner hade väldigt skoj! Smart de där med brevlådan, tänkte direkt gå något steg åt sidan :D

Vad menar Helen med att han står där i garderoben? :)

Kram

2008-06-30 @ 22:28:20
URL: http://pyyret.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det kommer gå jätte bra med körningen. Jag får lägga in bilderna på datorn och skicka till dig när jag ska stå på brevlådan :D Älskar dig syster tack för en underbar kväll.

2008-06-30 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0