080626

Igår började det inte bra.
Vi försov oss allihop vaknade 7.15.
Var inte på jobbet förrän 7.45 fast det var ju inte så illa ändå.

På eftermiddagen hade jag datatid på körskolan men det gick inge bra.
Snart dags att börja läsa på riktigt om jag skal fixa provet i Augusti.

På måndag har jag ju min första körkektion.
Blev lite nervös när de sa att de får sina nya bilar på måndag.
Jaha tänkte jag skall jag paja den nya bilen med en gång.

Annars hände det inte så mycket igår.
Fick bokat klipptid på torsdag till mig och barnen.

Idag skall jag och Sandra gå på bio.
Det skall bli grymt kul.
Vi skall se Sex and the city.

Hej hopp

Kommentarer
Postat av: Victoria

God morgon :)

2008-06-27 @ 07:46:25
URL: http://nineintheafternoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0