Juli igen

Ja det är helt otroligt vad tien bara rinner iväg.
Igår var det 1/7.
Känner att jag inte hänger med riktigt.
Bara 2,5 dagar kvar till semester.
Ja ni hörde rätt jag skall ha semester för första gången på 3 år.
Fast om det blir så mycket semester vet jag inte.
Jag skall bara köra bil känns det som.
Har ju lite press på mig så jag fixar det här j...a körkortet innan 29/8.
Vet inte riktigt om det går med tanke på att jag precis har fått börja köra eftersom tillståndet drog ut ordäntligt på tiden.
Men det blir iaf 2-3 lektioner i veckan nu under Juli.

I morgon skall jag till körskolan igen.
Börjar nästa nse fram emot det.
Skall även klippa mig imorgon också, eller rättare alla utom Linus skall klippa sig imorgon på Black & White.

Ha då var lunchen slut för idag.
På återseende.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag hade inte koden, så fick skicka efter koden så den ska komma i veckan.

2008-07-02 @ 18:11:16
URL: http://pyyret.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0