Ja jag vet

jag är kass på att uppdatera.
Vet inte vad jag skall skylla på, värmen kanske.
Men idag blir det gjort iaf.

I tisdags var jag och Sofia iväg för att speöa bowling.
Vi åkte till Gamlestan men när vi kom fram var det bara till att vändaför det var stängt.
Då åkte vi till Frölunda istället.
Där tränade vi i ca 40 minuter.
Det var tvärstopp i ansatsen och svängde rumpa, men det var skönt att komma igång igen.

I onsdags fick vi besök från Finland.
Alltid lika kul när de kommer o hälsa på lite språkproblem bara men det löser sig.
Onsdagen hade jag körlektion också.
Gick ganska bra förutom parkeringen som jag behövde två försök varje gång för att det skulle bli perfekt.
Har förmåga att börja ratta försent.

På torsdagen var vi på Liseberg med Finlandsbesöket, Henke o Jeppe samt familjen Nilsson.
Ungarna hade det jätteroligt. Vi var där i 7,5 timmar.

Fredagen började med dubbellektion kl 7.00.
Det blev cirkulation och stoppljus övning vilken gick ganska bra.
Det jag måste träna på är att inte vara så försiktig och ta beslut.
Hmm skall jobba på detta men sådan är jag ju som person, försiktig och svårt att ta beslut om det inte gäller bowling då.
På kvällen kom Riittta, Eddy och Johanna och vi grilla och spelade poker.

Lördagen åkte familjen Veesa hem och jag o Johanna följde med pappa för att hämta Uffe.
På kvällen blev det jobb på Ullevi.
Vi stod i en liten bar mitt på plan rätt i solen (hade inget skydd alls).
Tokvarmt var det men kul som bara den.
Vi sålde för 40 000:- och Maiden var helt grymma.
Tyvärr hann jag inte se så mycket eftersom vi hade fullt upp men jag hörde iaf.
Efter Ullevi blev det MC eftersom vi var grymt hungriga.
Sen tog vi bussen hem.

På söndagen sov jag ända till 10.30 och var helt slut.
Kändes som man hade varit ute.
Detta blev en riktig slappadag men vem orkar göra något i den här värmen.

Måndagen blev även den en slappardag ändan tills jag skulle köra.
Även idag blev det cirkulationsplats och stoppljusövning.
Måste säga att det går bättre och bättre men det är långt kvar.

Idag tisdag skall vi ha vuxenkalas för Sofia och Linus så nu måste jag röja lite innan vi åker och handlar.

Ha det gött och smält inte bort i värmen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0