Framgång

Ja tänk jag uppdaterar redan idag.
Igår hade vi som sagt kalas för Sofia o Linus.
De fyllde 11 respective 7.
Vi hade fullt hur var nog 17 pers m jag inte räknar fel.
Barnen fick massa pengar så nu blir det till att shoppa.
Linus ville ha presentern från oss redan igår så han fick det.
Ett Guitar Hero blev det som hans syskon blev helt galna i.
Även pappa Henke har stått framför tv´n ett tag.

Uffe, pappa och Sandra sov över sov oss för Henke o Uffe hade en liten wiskeykväll.
Även Bamse var här (Sandras katt).
Det blev lite Wii spel innan det var dags att hoppa i sängen vi 2-tiden.

Idag har jag kört bil heladagen känns det som.
Först med körskolan 9.30.
Idag gick det jättebra kändes det som.
Även Leif tyckte att det gick bra så nu är det dags att gå vidare.
Glatt gick jag därifrån och skulle göra test på skolan.
Var inte så fokuserad så jag klarade inte det första testet 52 av 70 (illa).
Tänkte då skärp dig nu och så gjorde jag ett till.
På det hade jag 66 av 70 så det känndes bättre.
Efter det cyklade jag hem igen och åt frukost.

Efter frukosten skulle pappa, Uffe och Sandra åke.
Pappa fråga då om jag skulle med och köra.
Visst tänkte jag kan vara bra att få träna i en annan bil.
Vi tog vår bil och körde först hem Bamse.
Efter det blev det till att åka till Coop på Backaplan.
Sen körde jag hem till pappa och tillbaka hem till oss.
Väl hemma här var vi tvugna att handla mat så då blev det till att köra pappas bil.
I det stora hela gick det ganska bra lite småmissar här och där,
men det var ju första gången i vår och pappas bil så tycker att det blev godkänt.
Imorgon skall jag köra med körskolan igen 9.30.
Då blir det enkelriktat träning.

Ha de o kör lugnt i trafiken.
Vem vet jag kan vara ute på gatan.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0