Det blev ingen körning

Ja som rubriken säger så blev min körlektion igår inställd.
30 minuter innan jag skulle köra så ringde telefonen.
Det var körskolan.
De undrade om det var okej om vi flyttade fram min lektion för körskolelärarens fru
hade fått stopp på vägen och bilen kokade.
Ja vad skulle jag säga självklart så var han tvungen att åka och hjälpa henne.
Själv hade jag varit vansinnig om inte Henke hade kommit och hjälpt mig om det var jag som hade fel på bilen.
Ja nu skall jag inte köra förrän på måndag 9.30.
Kanske kan åka ut med pappa en sväng om han hittar sitt handläggarintyg.
Se till att leta idag pappa lilla.

Klippte oss gjorde vi igår.
Jag toppade mig och tjejerna klippte frisyr.
Sofia blev en rocktjej och Sanna en snäll emofrilla.
Se om jag får ta kort på de så kan jag lägga in bilderna har.
Ja jag vet jag har lovat bilder men jag skall ta det i helgen.

Nu till något helt annat.
Det är bara 3,5 timmar kvar innan semestern börjar.
Då blir det köra bil som gäller hela sommaren.
Ja lite nöjen blir det också...
Se om det kanske blir Skara i sommar som vi pratat så mycket om.
Vädret skall ju vara bättre nu så det är inte omöjligt.

Tjo o tjim.
Plask o sim

Kommentarer
Postat av: Vikkan

Roligt att du siktar in dig på att få körkortet nu! Man känner sig fri som en fågel när man kan hoppa in i bilen när som helst och åka iväg. Man slipper passa busstider och sådant!



Hoppas du får en härlig semester! Det är du välförtjänt av!

Kram Vikkan med busfrön

2008-07-04 @ 12:43:34
URL: http://vikkan76.blogg.se/
Postat av: Pappa

Hej stumpan...

Hittade ej lappen hemma...Ligger nog i bilen...

Kollar måndag...Kramar...

2008-07-06 @ 19:15:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0