Uppdatering

Helgen 1-3/2 var jag och Henke i Stockholm.
Det var med Henkes jobb vi åkte dit.
Trodde inte att det skulle vara så kul som det blev.
I fredagen var alla tjejerna på rundvandring i gamla stan och på eftermiddagen fick vi massage.
På kvällen var det middag med underhållning.
Lördagen var det någon slgs utställning för leverantörer.
Det var roligare än väntat. De hade en massa tävlingar varav en som jag vann.
Helt otroligt man skulle göra något snabbhetstest och det fixade jag.
1:a pris en resa till Barcelona för två pers inkl. 4-stjärnigt hotell. JIPPIE
Barcelona here we come.
På kvällen var vi på något ställe där det var tv för en kväll som tema.
Det var grymt bra.
Annelie Rydé, Nanne Grönvall och Micke Syd var där och sjöng.

På måndagen den 4/2 började jag det nya jobbet på ElGoTech.
Det är ett otroligt lugnt jobb, inte som Ullevi precis.

Lördagen den den 9/2 spelade jag Rasta Open.
Började med 170 och blev lite grinig.
Tänkte att jag skulle slå Bobby och jösses vilken bowling jag spelade.
Landade på 1348 rent och 1438 med HPC.
Avslutade med 944 :)
Antagligen går jag vidare till final på söndag.
På måndagen var det 3-manna DM och jag var kass.
Fick pratat med Peter Ljung iaf och skall träna med de p tisdag.

Nästa vecka blir det mycket bowling.
Final i Rasta Open på söndag, mix dm på måndag, träning tisdag och onsdag ev torsdag och dubbelmatch på lördag.
Ja ja tur det är kul med bowling.

Nej nu skall jag titta på Lost.
Grymt bra program.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0