Tillbaka i vardagen

Ja då var semestern avklarad.
Helt otroligt att 4 veckor bara kan rinna iväg på det viset.
Tycker inte jag har hunnit göra något.

I söndags var jag o pappa ute ock körde.
Först åkte vi till Frölunda och lämnade mina och Sofias bollar,
sen bar det av till Kungälv och körde runt där.
Totalt sätt var vi ute i 3 timmar.
Det gick ganska bra igen men jag måste ju tuffa till mig och sen gillar jag inte våran bil.
Jag får ta och försöka skaffa en annan sen någon gång.

På jobbet är det väldigt lugnt.
2/3 har fortfarande semester.

Igår hade vi träning med X-Calubur.Stenis var där och tränade oss.
Blev en hel del grundträning och det är bra för det kan man ju aldrig få förlite av.
Stenis hade filmkameran med sig också.
Han filmade och vi fick titta.
Shit tänkte jag ser det så bra ut när jag spelar.
Fick lite grejer jag skall träna på så det får jag göra ikväll på träningen.
Känns jätteskönt att vara igång igen.

Imorgon blir det körskola igen.
Då skall jag köra med P-O för första gången.
Undrar hur det går.
Kommer säkert bli lite nervös eftersom man vill visa att man kan faktiskt köra ganska bra.

Hopp nu är lunchen nästan slut så.
Ha de göttigt så länge och smaklig måltid ni som inte har åtit än.
På återseende.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0