Körningar

I onsdags hade jag körlektion 16.00.
Kan inte påstå att jag tyckte att det var allt för kul, det tokregnade ju.
Jag skulle följa skyltar men missade, kan varit för allt regn eller så var jag inte vaken.
För övrigt gick det ganska bra.
Efter körningen åkte jag till Gamlestan för att hämta barnen.
Det var kul att träffa alla gamla Astorianer igen.

I torsdags hade jag dubbellektion.
Leif sa att idag måste du vara uppmärksam på skyltarna för det är det ända du kommer att får reda¨på.
Okej tänkte jag dags för Nettan att ha lite fokus då.
Först skulle jag köra mot Angered, sen skulle jag ut på 45:an och efter det skulle jag följa Kortedala.
Okej det var ju inga problem. Nästa skylt att följa var Centum.
Ha tänkte jag nu var det dag att åka in i smeten.
Jag körde snällt mot centum, munkebäck,redbergsplatsen och Liseberg.
Tanken sen var att jag skulle köra runt korsvägen men det var så mycket trafik så jag fick svänga till höger istället mot Scandinavium.
Sen blev det salgrenska och så snurrade vi ett tag till i stan innan det blev dags att köra mot Liseberg.
Nu skulle jag köra runt hela korsvägen vilket var ganska jobbit. Det kom ju bussar, spårvagnar bilar, cyklister, folk överallt, men jag lyckades riktigt bra om jag får säga det själv.
Efter det blev det dags att köra hem igen.
Leif var nöjd med mig idag, jag missade inte en ända skylt det ända var att jag måste vara lite mer offensiv och ta för mig lite mer, men annars skall inte uppkörningen vara några problem.

I helgen blir det genrepet i Frölunda. Jag skall spela med X-Caliburs B-lag vilket känns bra eftersom jag inte har riktig fokus på bowlingen just nu. På lördag spelar jag 11.30 och 19.00 och på söndagen har vi fått den fina tiden 08.00.
Hoppas att jag kan få någon som ör mig dit  så jag slipper ta bussen vid 6.45.

Nu skall jag titt på friidrott.
Trevlig helg på er.

Kommentarer
Postat av: Pappa

HMMM...HAHAHA... Trodde du hade en "Gubbe" me körkort!!!..???

2008-08-29 @ 21:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0