Jag är ju hopplös

Ja då var det ett tag sedan uppdatering igen då.
Måste försöka bättra mig på detta.

Vad har hänt då....
Jag har kört bil och så har jag kört bil och kört bil.
Sen har det varit massa bowling.
Måste säga att körningen går mycket bättre än bowlingen.
Har inte någon fokus på bowlingen.
Tror att det är körningen som stör mig.
Förhoppningsvis skall detta bli bättre efter uppkörningen.
På tal om uppköring så är det inte långt kvar nu.
Hualigen ur skall detta gå.
Ja det gäller nog bara att ta det lugnt och att ha full uppmärksamhet så skall det nog funka.

Ha då var lilla fikapausen slut.
Återkommer imorgon hoppas jag me dagens körlektion.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0