Ja då var helgen snart över igen

Här sitter man nu en söndagkväll och är lite små nervös.
Imorgon skall jag ha halkkörningen.
Känns inte als bra eftersom jag börjar bli dunderförkyld.
Har inte tid att bli sjuk nu.
Bara några dagar kvar till uppkörningen.

I helgen har jag kört med pappa och det har faktisk gått bra.
Körde vid brunnsparken, domkyrkan, landala, salgrenska m.m och det gick väldigt bra.
Synd bara att det inte är så jättebra skyltat men man lär nog sig det också så småning om.

Måste gratta Pia som kom 3:a i Ladys open i hcp klassen.
Härligt att se att du fortfarand har det i dig.
Hoppas att du kan gå imorgon bara.
Saknar dig, får ta och ta mitt körkort så jag kan komma o hälsa på dig någon gång.

Nu skall jag nog gå o lägga mig så jag är pigg imorgon om inte förkylningen blir värre då.

Sov gott


Kommentarer
Postat av: Pia

Tack Nettan! Jag mår relativt bra idag, om inte annat så var det värt det:)

Lycka till med uppkörningen!!

Jag väntar mej att du kommer upp en dag då :)

2008-08-25 @ 17:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0