Fy sjutton

Det är vad man kan säga om gårdagens körlektion.
Vet inte riktigt vad jag höll på med, men inte var det bilkörning iaf.
Även Leif sa att nu känner jag inte igen dig.
Jag fick kärringstopp lite här och där var väldigt passiv.
Det var som jag var i en helt annan värld.
Iof var jag väldigt trött satt och jäspa en hel del så det var nog det som gjorde det.
Men lite bra saker gjorde jag iaf.
Skulle följa skyltar hela lektionen och det var inga problem.
Vändningen och parkeringen var också bra.
Jaja det blir bättre nästa gång som är på fredag.

Idag har vi träning igen.
Får se om jag fixar det eller om jag åker hem.
Hmm nej förresten jag måste u träna, är ju helkass på bowlingen just nu så behöver all träning som jag kan få.

Ha nu skall jag ta lite morgonfika.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0