Äntligen

Igår hade vi träning i bowlingen igen.
Började som vanligt och spelade svin dåligt.
Efterca 15-20 minuter fick jag lite hjälp av Loppan och det var guld värt.
Hon sa var man skall spela på den profilen vad den nu hette och gav lite småtips om hur man kunde göra för att lättare spela ut bollen.
Efter en 20 minuters spel till så kändes det helt okej och sen gick jag upp och satte 8 kanonstrikar irad.
Ja det är bra bocka och buga.
TACK LOPPAN !!!!!!

Idag skall jag ha körlektion igen 15.30.
Hoppas att det går bättre idag än senast.
Är inte lika trött idag iaf.

Just nu håller min lilla goa lillasyster på att skrver teoriprovet.
Håller tummarna görhårt för dig Fiis.
Men du borde vara klar nu.
Hallå ring mig då.
Pratar säkert med någon annan.

Okej jag återkommer om hur det gick för henne.

Ha de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0