Trött tröttare Nettan

Shit vad trött jag är.
Spelade partybowling med jobbet igår och var hemma vid 23.00.
Somnade strax efter 24.00.
Det var ju okej, visst lite sent men det går ju.
Det värsta var att jag vaknade 02.49 och kunde inte somna igen. SUCK....
Nu sitter jag här och är toktrött och lite körig imagen.

Får nog ta o gå hem tidigare idag och sova någon timme innan städningen.

Ikväll kommer Sandra o Nicke hem till oss.
Jag o Sandra skall iväg till Tranås och Västervik tidigt imorgon och Henke skall jobba så Nicke har lovat att ta barnen.

Ikäll skall vi ha en spelkväll med hela familjen också.
Vi skall ha detta varje fredag som en start på helgen.
Tycker det kan vara bra med att hela familjen sitter och gör något tillsammans och pratar om hur veckan har varit.
Det skall bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0