Sista matchen

Ja då var sista matchen avklarad med BK Astoria, och vilken avslutning det blev.
Vi vann matchen och jag spelade som i trans.
Så otroligt fokuserad.
923 fick jag ihop med en tomruta (7-10 på smäll).
Totalt vann vi med 14-6 mot Båken som vann serien.
Vi blev faktiskt tvåa i serien, inte illa pinkat.

Som sagt det var sista matchen med Astoria.
Nu har jag bara Super six och KM kvar.
Inte för att vara elak eller så men det känns ruskigt bra att byta till X.Calibur.
Kommer iof sakna tjejerna men ni finns ju kvar och mina töser kommer ju spela kvar så vikommer ses en hel del.

På tal om X-Calibur ett jätte GRATTIS till slutspelsplatsen.
Ni är för grymma. Tänker ta och åka med och kolla på er i Örebro.

Idag är det tandläkaren och första teorilektionen som gäller.
Lite nervöst inför båda grejerna.
Har förresten pratat med min utmanare i helgen och han tycker det är jättekul att jag äntligen skall ta det här körkortet tillslut.
Känns riktigt bra nu när man är motiverad till att köra.

Kommentarer
Postat av: Leonard

Haha låter ju skoj =)

2008-04-21 @ 19:56:58
URL: http://trierer.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0