Första lektionen avklarad

Ja då var min första (de andras tredje) teorilektion avklarad.
Det gick ganska bra.
Kunde det mesta iaf men det var en hel del nytt.
Vi gick igenom lite högerregel, utfartsregel,enkelriktat, parkering, olika vändningar, trafikljus och en massa skyltar.
Det var säkert mer som jag inte tog upp här.
Vi skulle avsluta med ett vägmärkestest vilket de andra hade tränat på men inte jag så det gick ganska bra iaf.
De skyltarna jag måste träna på är lokaliseringsmärken.
Får sätta fart med det redan idag.

Tandläkaren var jag ju också hos och det var inte lika kul.
Det kostade mig 877:- för undersökning + lite tandsten.
Helt sjukt att det kan vara så dyrt.
Det värsta var att jag måste komma tillbaka och ge honom ännumer pengar.
Närmare bestämt 1700 till för att fixa lite.
SUCK.
Jaja det är bara att betala och se glad ut.
Det blir en dyr månad Maj.
Det är super six, slutspel med X-Cal, körlektioner, tandläkare och sist men inte minst BARCELONA som vi flyger till den 16/5.
Det skall bli otroligt skönt.
Visst det är bara tre dagar men vad gör det.

Ha´t nu väntar jobb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0