DM o helgen

Ja då var den helgen avklarad.
I fredags hade vi ju en spelkväll med barnen.
Vi spelade mata elefanten.
Det var kul och både Niklas o Sandra var med och spelade.

I lördags blev vi hämtade av KP o Pia kl 07.00.
Då bar det iväg till Tranås o Västervik.
I Tranås var det ju mindre kul att spela.
Det svängde apa.
Även Lerum kan slänga sig i väggen om man jämför.
Vi vann med 18-2 och jag fick ihop 669.

Efter den matchen åkte vi vidare till Västervik.
Våran bil insåg ganska snart att det skulle bli tajt om tid så vi ringde och bad om att få flytta fram matchen en stund och detta var inga problem.
Vi stannade då till och köpte lite mat som vi åt i bilen.

Tyvärr förlorade vi den matchen med 13-6 men det var tajtare än vad resultatet säger.
De van matchen med 71 kägelpoäng.
Men men bara tt gratulera till seriesegern.

På kvällen var vi 7 tjejer som låg över.
Det blev mycket skratt.
Åt mat gjorde vi på Harry´s. Det var kanongött.

På söndag förmiddag bar det hem till Götet igen.
Borta bra men hemma bäst.

Igår spelade jag DM finalen.
Det slutade med att jag kom 2:a efter väldigt bra spel.
Tyvärr slog Cristel mig med 5 pinnar. Suck hade varit kul att skå henne.
Men men jag är väldigt nöjd med mitt spel.
Hade 1309 rent på mina sex serier och jag slog Christel i de serierna jag mötte henne.
Synd att man inte fick bonus i sista för då hade jag vunnit.

Jaja på onsdag blir det spärrträning för jag hade hela tre enkelmiss.
Det var ju där jag förlorade.


Kommentarer
Postat av: Jani

Grattis till bra spel i DM.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0