Premiären avklarad

Igår (lördag) skulle vi spela första matchen för i år.
Det var otroligt vad alla var spända.
Vi spelade rikrigt rötet, ja de flästa iaf.
Själv gick jag med axlarna i öronhöjd kändes det som och en tajming som var käpprent år h.....e.

När vi var i slutet av andra serien så kom Henke ner till hallen ocgh det var tur för han hjälpte mig och gav mig lite tips så det gick bättre.
Inför sista serien skulle Henke åka hem med barnen så då sa han till mig att tänka på armbågen att jag skall hålla in den intill kroppen.
Detta gjorde jag i sista serien och helt plötsligt började Nettan spela drömbowling  (257)  =).
Vi vann den matchen med 15/5 det var tacksamt eftersom det inte var något höjdar spel.
Själv fick jag ihop 763 men det var ju tack vare min sista serie.

När vi var klara med första matchen så åt vi buffén i Gamlestan och det var välbehövligt.
Hade ju inte ätit frukost.

Den andra matchen var det otroligt mycket bättre spel av alla.
Eddy gick som lagledare nu och jag måste säga att han var helt grym.
När tre serier var avklarade så hde vi redan vunnit matchen.
Då fick min lilla dotter Sofia hoppa in och spela sista serien.
Hon skötte sig utmärkt.
Det är inte alla 10 åringar som får spela i A-lagen i div 1.
Vi vann den matchen med 13-7.
Själv fick jag ihop 771 med mycket bättre spel.

Ja det var skönt att börja första helgen med 4 poäng.
Nu är det bara att ladda om inför nästa helg då vi skall till Kungsbacka och Varberg.

Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0