Helgen

I helgen var vi i Kyrkesund med tjejerna i bowlingklubben.

Det började med att KP kom och hämtade mig.
När vi kom fram så var Fiisen, Klimpen ,Skväätten Lille Per och Helle redan där.
Det blev lite tjötande och softande innan hungern blev allt för uthärdig.
Tjejerna fick den stora äran att hacka alla grönsaker.
Vi åt tacos grymt gott.
Sen blev det dags att bada o basta.
Det var "otooligt " skönt.
Ja vad hände mer under kvällen.
Vi hade lite  tävlingar med norska ord bland annat.
Det var otroligt svårt.
Men Johanna jag kunde faktiskt guleböj det var toapappret som jag trodde var ostbåge ; ).
TP blev det också men det var lite segt.
Kan inte påstå att jag gillar det spelet.
Sen var det bara en massa snack och en hel del skratt som gällde.
Vi la oss vid 04.30.

På lördagen kom Pia, Lena och Petra när vi satt och åt frukost.
Vi tog en liten tur ner till havet.
Petra fick för sig att hon skulle doppa fötterna i vattnet och då skulle ju självklart jag också göra detta.
Grejen var bara den att jag nådde ju inte ner till vattnet från bryggan.

När vi kom tillbaka till huset så var det baddags igen och efter det åt vi supergod mat.
Tack KP.
Sen var det dags för endel att åka hem.
Det var bara Lille Per, Pia KP o jag som stannade kvar.
Vi hade en lugn skön kväll med bad, bastu, prat o skratt.

På söndagen tittade vi på friidrotten och blev så inspererade att vi var tvugna att prova lite själva.
Vilket skrattanfall vi fick när vi skulle hoppa tresteg.
Vid tvåtiden åkte vi hem igen.
Pia var så snäll och körde hem mig och Johanna.

Tack underbara tjejer för en superhelg.
Ser fram emot nästa gång vi skall dit.

Kommentarer
Postat av: kp

ja ja så farligt gott var det inte för det blev mat över.vi skall göra om de jag lovar
då får väl killarna komma också
kram kp

2007-09-03 @ 16:15:58
Postat av: Johanna

Ja detta var en rolig dag :)
Jaha okej, men guleböj lät mer troligt till ostbåge :D :P
Ses ikväll kram.

2007-09-03 @ 17:28:37
Postat av: Vikkan

Låter som en "super" helg! *hihi*
Jag hade gärna velat se er hoppa 3-steg! Det ser nog lättare ut än det är skulle jag tro!
Nu drar serien igång igen ju! Grymt sugen att spela kan jag tro??!! Mina klot står på vinterförvaring i klädkammarn! Får ta fram dem ibland och lukta på dem! *ler*
Kram på dig!

2007-09-04 @ 13:56:17
URL: http://vikkan76.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0