Onsdag den 24/10-07

Ja vad händer här då.
Inte mycket.
Är sjuk, fruktansvärd skallebank.
Det bara bultar. Har haft det sen i måndags, jättejobbigt.
Men det är bara att vila så får vi hoppas att det går över.

Hur gick det i helgen då.
Ja då det blev en tajt match igen.
Vi ledde med 10-5 och då gjorde ÖS-På ett ryck.
Dom ledde på alla bord och det avgjordes inte föttän i sista rutan.
Annika och jag vann vårat bord med 1 pinne och KP, Reneé vann med 6 pinnar.
Himla skönt att man spelade matchen och inte tittade för det är mycket värre att titta på en sådan match.
Fråga Pia, hon tyckte att det var lite jobbigt i slutrutorna.
Slutsiffrorna blev iaf 12-8.
Själv spelade jag bra när jag bara bra när jag verkligen fokuserade på vad jag skulle göra.
Måste skärpa till mig och spela bollen.
Har förmågan att tro att det sköter sig själv ibland men nu är det slut med det.

Tyvärr kunde jag inte se matchen mellan ÖIS-X-Callibur för vi hjälpte Kaima med höststädning i trädgården.
Sandra hade SMS kontakt med mig hela tiden.
Det var en jämn match det med som Öis vann.

I söndags spelad Sofia match i Kungälv.
De lyckades vinna den matchen också med samma diff som förra gången 28 pinnar.

Nej nu skall huvudet få vila
Vi höres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0