Helgen som var

I fredags var man ju bara tvungen att tillta på Idol.
Tyckte faktiskt att det var helt rätt att Anastasia åkte ut.

Lördags spelade vi MixSM i Falkenberg typiskt att jag alltid skall sabba det.
Stundtals spelade jag jättebra men så har jag ju dessa hemska slag som skall förstöra allt.
Lovar Tommy att jag skall jobba på detta och träna mer när det nu skall finnas tid för det.
2360 fick vi iaf ihop och det är okej vi ökade sedan sist.
På DM blir vi farliga (hoppas jag).
Efter Falkenberg åkte vi till Lundbyhallen för att lämna mina klot eftersom jag och fisen spelar korpen där.
Sen bar det av till lek och buslandet för att vänta på Sanna som var på kalas där.

På söndagen var jag riktigt seg.
Skulle städat, tvättat och grejat men hade ingen ork.
Låg i sängen ända till Sandra ringde och sa att dom var på vär.
Ja det var ju bara att masa sig upp och klä på dig.
Röja undan så det gick att lag a mat iaf.
Vi åt tacos det var otroligt gott.
Till efterrätt åt vi tårta eftersom det var ett litet kalas då pappa o Sandra aldrig kom förra helgen när jag fyllde år.
Fick förresten en jättefin ljusstake som man sätter på väggen av pappa och ett biobesök av Sandra.

Min kära mor komm på söndagkväll också.
Vi har begravning för farmor på torsdag så då sa mamma att hon kommer och tar barnen.
Tänk mammaor är bra att ha.
Om ändå mina barn kunde inse detta.

Jaja åter till jobb.
Ha det.
Bara 67 dagar kvar till semsester =).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0