Fredagar gillar jag

Då var det fredag igen.
Jag har fullt upp som vanligt på jobbet, men nu kan jag iaf andas och det är ju bra.
Det märks att jag har hunnit ikapp då jag inte är lika trött längre.
Hoppas att det syns på spelet på lördag.
Hade varit kul att spela riktigt bra.

Ha vad händer i helgen då.
Ikväll får man ju inte missa IDOL, tok viktigt.
På lördag är det match och sen hade jag tänkt att titta på ÖIS.X-Callibur.
Go tjejer.
Söndag skall Sofia spela match i Kungälv så det blir nog att titta på henne.
Annars skall jag försök att ta det lugnt.

Tjo o hej
trevlig helg

PS Nu är det bara 7 veckor kvar till semester =-)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja nettan, fredagar är härliga :)
Snart står jag i garderoben till ca 01 :)
Vi ses nog i hallen imorgon, ha det fint.
KRAM

2007-10-19 @ 19:33:31
URL: http://pyyret.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0