Aj då

Det blev stor torsk igår när vi mötte blåvitt.
Vi förlorade med 15-5.
Vad mycket lättare det hade varit att acceptera att de vann så stort om dom ändå spelade bra.
Jag kan på fullaste allvar inte förstå att man kan få så mycket vänster strikar och ha sådan tur hela laget.
Och så kan dom sätta 5 vänster och råka få bollen på högersidan och då står 5, 10 och dom fattar ingenting.
Hallå.
Visst de hade en många högerstrike också säkert 40% av strikarna.
Men det var ju inte bara på deras tur vi förlorade, vi har ju så fruktansvärt mycket miss så det är skrämmande.
Själv spelade jag mycket bättre än förra matchen.
Första serien var det riktigt bra bowling.
10 bollar i fickan och 4 strike.
Jag lämnade 6:an, 7:an, 8:an 9:an och 10:an.
Blev faktiskt lite grinig då och skrek ut 
"när skall jag få på mina vänsterträffar när alla högerhänta får på dom".
Andraserien spelade jag också bra det var någ bara sista rutan som var dålig.
Jag slog i rännan i första slaget men visste att jag behövde bara träffa käglor i andraslaget för att vi skulle ta poängen så det var ju lugnt.
Tredje serien där emot vet jag inte riktigt vad som hände.
det svängde lite mer så jag fick flytta. Fick tre hål och brände 7:an en gång och fick 145 (illa illa)
Sista serien hade Riitta gått ut och jag pratade lite med henne och är det någon som verkligen kan lugna ner mig och få mig att spela bra igen så är det Riitta.
Jag avslutade med 220 något och totalt blev det 752.
Tror jag skall sy upp en liten Riitta docka bed bandspelare i sig så kan jag ha med mig den när jag spelar.
Jag måste ju gratta Sandra W också som gjorde debut i A-laget.
Jösses vad cool hon var.
Tjejen har snittat 150 något och så hoppar hon in och gör 183 och 187 med bara en tomruta.
Helt grymt. Nya bollar på deg tjejen och siffrorna kommer att stiga, det lovar jag dig.
Hoppas att du får vara med nästa match från start. Go tjejen.

Idag skall vi se när B och ungdomarna spelar sedan blir det en tur till mässan.
Få hoppas att IFK (ett blåvitt som jag hejar på)vinner SM-Guld idag också.
Bäver lite inför imorgon efter ett fullsatt Ullevi så väntas det en himla massa jobb till mig.
Jaja men sen är det slut med evenemanen för iår så det skall nog lugna netr sig lite, hoppas jag.

Måste berätta att Linus har tappat sin första tand i torsdags på skolan.
Kort kommer på det.

Johanna jag har varit jätteduktig. Har inte tränat än men vågen pekar -1,5.
Bara ätit onyttigt på lördagar.
Heja mig. Förstår iof att du inte har lycakts denna veckan men har man semester så har man.
Lev livet tjejen. Hälsa tjejerna från oss.

Nu skall jag göra frukost och ta ett kort på Linus.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad duktig du är :)
Jag ska skärpa till mig när jag kommer hem, men ett plus är ju att de har hund, så är ute och går väldigt ofta :)
Vi ses om någon vecka, kram.

2007-10-29 @ 12:00:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0