Fredag

God morgon då var det fredag igen =-)

Jag har fortfarande inte fått reda på något om jobbet men hoppas på det idag.
Magkänslan blir starkare att jag får gå, medans övrig personal tror att jag får vara kvar och framför allt vill att jag skall vara kvar.
Det är ju alltid kul och skönt att göra.
Skall nog fråga idag om jag inte får reda på något.

Träningen i onsdags gick skitbra.
Fick inte så många nya tips men lite påminnelse om vad det är jag lätt faller tillbaka i.

Imorgon har vi vår sista match för iår.
Vi möter IFK så det skall förhoppningsvis gå bra.
Hoppas att jag kan ha samma spel som i onsdags för då kan det bki riktigt kul.

Ikväll skall vi ha städning hemma och sätta upp lite julgrejer.
Sen är det ju idol.
Hoppas inte att Marie åker ut.
Skulle vilja se henne köra rock igen för fy f.n vad bra hon var förra helgen.
Marie till globen.

Nu är det bara en vecka kvar till vi åker.
Och tänk bara 24 dagar kvar till julafton.
Längtar.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0