Måndag igen

Jaha ja då var det måndag igen.

Det har varit hen fullspäckad helg.
Det började redan på torsdag kväll då pappa, Sandra, Johanna o Uffe kom.
Vi skulle ha våran årliga Whiskey kväll eller iaf Henke o Uffe.

I fredags fick vi besök från Finland och det passade bra eftersom vi skulle ha kalas för Soffe o Linus.
Sandra, Johanna o jag åkte o handla och sen blev det till att förbereda både mat o tårtor.
Vi blev totalt 17 pers som var med och vi bjöd på grillat och tårta.
Det var jummie.
När det flesta hade åkt så blev det poker (förvånad?).
Vi satt o spela till klockan var två.

På lördagen blev det Liseberg.
Det var sjukt mycket folk.
Vi fick iaf åkt lite grejer.
Åkte bl.a. Kållerado tre ggr.
Blev genomblöt.
Åkte hem o grilla och sen blev det ett parti poker innan läggdags.

På söndagen var vi ganska trötta även Linus sov LÄNGE 12.20 nytt rekord.
Runt tretiden bestämde vi oss för att åka till Universeum.
Det var riktigt kul särskidt när Johanna blev rädd så hon skrek när det åskade =).
Det ända som var mindre kul var ormarna.
Fy att man kan bli så rädd för något som ligger inlåst i terrarium eller vad det heter.
ORMSKRÄCK har jag .
Skulle minsann tuffa till mig och gå in i ormrummet.
Vad hände då.
Jo med världens rysning och kallsvettandes gick jag snabbt gråtandes ut därifrån.
Så är det när man skall vara kaxig.
Sen tittade vi på hajarna de var häftigt.
Dom har växt en heldel sedan sist.
Jaja efter mycket lekandes så åkte vi och hämtade Sandra som skall med Johanna passa barnen denna veckan.
Efter mat och Harry Potter med finsk text gick vi o la oss.

Hej o hå det var min helg det.
Vi höres.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0