Fredag igen

Jaha då var det fredag igen o tänk solen lyser helt otroligt =).
Det var väldigt vad tiden går.
Bara 20 veckor kvar till semester =).

Igår var jag ju o klippte mig det blev bara topparna, tänkte att jag skall ha långt hår igen.
Bokade klipptid till Sofia på måndag också klockan 17.15.

Efter klippningen gick jag o söstra min och tittade på fotboll.
Vår (Astorias) lilla Carro skulle spela kvartsfinal i Gothia cup.
Fick hon spela då, ne hennes tränare verkar lite knepig.
Hoppas att du får spela idag på semifinalen och att ni tar er till finalen.
Då får jag ju lämna kontoret och gå ut på läktaren och jobba.
Lycka till tjejen.

Nu är det bara två dagar kvar inan min lilla tös kommer hem från mormor.
Det skall bli skönt jag saknar dig Soffe.

Jaja nu kallar jobbet igen.
Have a nice day.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0