Fredag igen

Tänk vad veckorna går.
Bara 15 veckor kvar till semester =).

I måndags hade vi träningsmatch.
Vi fick storstryk tror jag.
Själv spelade jag riktigt illa men det var inte lätt med tanke på att det kändes som man hade sugproppar under skorna.
"Lite" stopp på ansatserna. 699 petade jag ihop med halv ansats.
Det får bli lite mer tjohoo när matcherna börjar.

I onsdags hade vi träning och styrelsemöte.
Kom lite försent till träningen eftersom det var Sverige-USA på Ullevi.
Jag fick stanna och ta emot all personal till restaurangen.
Efter mötet hade jag tur och fick åka med Künne och hans fru hem, slapp ta bussen fjuu.

Torsdags åkte vi och handla.
Typiskt att alla barnen behöver skor samtidigt, blir ju så dyrt =).
När vi kom hem så kolla vi posten och Sofia hade fått brev.
Nyfiken som jag var öppnade jag det (det var faktiskt adresserat till mig).
Det var ett brev från StenaLine.
Sofia hade kommit trea i sandlådetävlingen ocg vann en resa till Danmark.
Här e bilden som hon kom trea med.
Bowlingbana
Kul Sofia var otroligt glad när hon väl fick läst brevet.

Gick o la mig tidigt med otrolig huvudvärk.

Idag fredag är inte huvudet mycket bättre men måste jobba.
Ligger lite efter så det är bara att hugga in i alla papper och få undan dem.
Ikväll skall vi fira Henke lite fast han fyller inte år förrän på sönda men vet inte hur vi mår då eftersom vi skall på kräftskiva på lördag. Så ikväll skall jag laga krokodil till min lilla älskling.
Får försöka hitta något recept bara.

Nej nu har jag inte tid att sitta här o skriva måste jobba så man kommer hem i tid idag.
Tjo o tjim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0