Fredag igen

Det är väldans vad tiden går.
Bara 17 veckor kvar till semester =)

Den här veckan är det mycket på jobbet har fullt upp hela tiden.
Tur att jag har haft min mamma här som har kunnat ta Linus på inskolningen i skolan och Johanna som har tagit hand om Sofia och åkt med henne till friidrotten.

I tisdags var det friidrott på tv, Johanna och jag var nog ganska trötta när vi såg på det för vi skrattade väldigt mycket.
Har ni kollat in de olika grejerna de gör när de förbereder sig och när de har gjort något bra.
Stefan Holms dans var ju underbar och hon stavhopperskan som tokblåser sig i handen är ju bara för kul..

Igår var min lilla fis (Sandra) och pappa här på jobbet och åt lunch med mig alltid kul med lite besök och matsällskap.

Men idag är det fredag och det är skönt för det betyder att det är lördag imorgon.
Alltid skönt med semester två dagar i veckan =).

Undra vad vi skall göra i helgen.
Johanna har fått semester och kommer nog inte förrän på söndag kväll igen eftersom hon tar Sofias friidrott nästa vecka också.
Sanna skall på kalas på lördag eftermiddag.
En bio kanske skulle vara kul med hela familjen.

Jaja nu skall jag fortsätta jobba.

Tack o hej
leverpastej

som Bert säger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0